.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست مشترک استاندار با جمعی از اصلاح طلبان مازندران
شمال نیوز: در این نشست که معاونین سیاسی امنیتی و برنامه ریزی استانداری حضور داشتند مدیران ارشد استان و نمایندگان اصلاح طلبان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

شمال نیوز: اولین نشست مشترک استاندار مازندران با جمعی از اصلاح طلبان مازندران برگزار شد.
به گزارش شمال نیوز، در این نشست که معاونین سیاسی امنیتی و برنامه ریزی استانداری حضور داشتند مدیران ارشد استان و نمایندگان اصلاح طلبان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
دکتر ربیع فلاح در این دیدار با اشاره به آثار سو ناشی از خروج از رویه اعتدال در فضای عمومی جامعه تصریح کرد: در راستای سیاست های دولت منتخب به دنبال ایجاد تعامل و همکاری سازنده میان نخبگان و دولت خواهیم بود و رویکرد اعتدالی مبنای حرکت ما در حوزه های مختلف در استان خواهد بود .
استاندار با تاکید بر بهره گیری از توان مجموعه نیروهای فعال و صاحب صلاحیت استان عنوان داشت:به صرف وابستگی سیاسی -که البته معقول است - نباید از توان افراد شایسته بی بهره باشیم و بنده به دنبال تحقق این هدف هستم.
استاندار اولویت نخست استان و کشور را رفع معضلات و دشواری های اقتصادی دانست و خاطرنشان ساخت :در انتصابات مورد نظر بنده توان اجرایی و سوابق مفید مورد لحاظ می باشند که امیدواریم این تغییرات موجب حرکت سازنده در مسیر توسعه شود.استاندار مازندران در پایان ضمن درخواست همکاری از تشکل های سیاسی استان با ادامه جلسات مشترک کارشناسی و موضوعی با اصلاح طلبان مازندران موافقت کرد.
یونسی و احسانی معاونین استاندار نیز در سخنان کوتاه خود به ارائه راهکار و برنامه به جای معرفی افراد از سوی تشکل های سیاسی و اقدامات سازنده اقتصادی و رفع مشکل توسعه صنعت در استان اشاره کردند.

در آغاز این نشست نیز ابوالقاسم روحی،علی اکبر بهمنش،علی قلی تبار ،عبدالصمد زراعتی،جعفر قمی،محمد امیر عادلانی ،مصطفی ملکیان و ماه سلطان کاشی به ارائه دیدگا ه های خود پرداختند.

عبدالصمد زراعتی: اصلاح طلبان در راه توسعه مازندران ،از هیچ کمکی به استاندار مضائقه نمی کنند.
عبدالصمد زراعتی روحانی اصلاح طلب در حاشیه این نشست در گفت و گویی با شمال نیوز با تقدیر از مجموعه استانداری جهت برگزاری این مراسم عنوان داشت:اصلاح طلبان به عنوان یک تشکل سیاسی اصیل و از بطن نظام و انقلاب ،ارادت و وابستگی خود را به نظام و ارزش های انقلاب در دقایق و حوادث مختلفی از انقلاب به اثبات رسانده اند و انتخابات اخیر صحنه ی دیگری از این اراده بود که طی آن پایه گذار حماسه سیاسی مورد خواست رهبری شدند.
زراعتی با اشاره برخی نظرات مبنی بر تقدم و یا تاخر توسعه سیاسی و یا اقتصادی بهبود شرایط عمومی سیاسی در کشور را مستلزم بهبود وضعیت معیشت مردم دانست و افزود:آنچه مسلم است بهبود فضای عمومی سیاسی در کشور است که غیر قابل کتمان است ، البته این دو مقوله مهم متناظر باهم و غیر قابل تفکیک هستند ،از این رو در محیطی منطقی و قطعا اعتدالی می بایست به سمت و سوی رفع معضلات و خلا های چند سال اخیر رفت.

حجت الاسلام زراعتی در پایان با تشکر از استاندار به واسطه انتصابات اخیر در حوزه ی برنامه ریزی و سیاسی استانداری تاکید کرد : آرزومندم مجموعه ی مدیریت سیاسی در استان از عزت افراد محترمی که با اتهامات واهی به انزوا و عزلت رفتند دفاع کنند و زمینه بهره گیری از توان و استعداد آنان را فراهم کنند.
وی همچنین با اهمیت خواندن حضور بانوان و جوانان در عرصه های مدیریتی گفت:اصلاح طلبان مازندران در راستای منافع عمومی کشور و استان در جهت همراهی و ارائه دیدگاه های کارشناسی به استاندار محترم و مجموعه مدیران استانی از هیچ کمکی مضائقه نخواهند کرد و بدون مطالبه سهم و عنوان خاصی در مدیریت به دنبال اصلاح و بهبود شرایط هستند.
وی در پایان از تداوم این جلسات مشترک در آینده نزدیک خبر داد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 آبان 1392
اینها همه یا دنبال پست هستند یا دنبال معرفی کردن یک نفر- در نظام اسلام اصلاح طلب و غیر اصلاح طلب نداریم هدف باید خدمت باشد
شهروند 4 آبان 1392
lما اصلاح طلبان براي ما جای تعجب دارد استاندار با هيچ خبرنگار محلی و صدا وسیما استان گفتگوي خبري نداشته، اين مدیر ارشد استان بیش از 40 روز است از انتصاب ایشان سپری شد جای سئوال است پس پاسخ بدهد
1-چرا یک گفتگو خبری با اعضای مطبوعات برگزار نکرد
2-چرا اهداف و عملکردی که برای استان در نظر دارد در رسانه ملی بیان نمی کند
3- چرا از نشست با خبرنگاران دوری می کند
5- جای سئوال است اهالی اهل قلم سکوت کرده اند
6- ایا مردم مازندران نباید گفتگوی زنده خبری استانداری که کلید استان از طرف رئیس جمهور محترم به دست ایشان داده اند چه اهدافی برای این ملت شریف دارند
7- حال برای مردم مازندران در مدت این 40 مشخص شده است که استاندار مازندران توان رو در رو شدن با رسانه را دارد و قدرت بیان حضوری نه در نشست خبری و نه در برنامه زنده صدا وسیما راندارد
8- وضرب المثل قدیم می گوید:مشک آنست که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید
درپایان ما مردم مازندران منتظر عملکرد این 40 روز استاندار در جمع رسانه ملی هستیم
شهروند 4 آبان 1392
به رسانه ها پیشنهاد میکنیم جهت گرفتن جواب خود به سردار حسنی معاون ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران که با فلاح کار میکرده یک مناظره زنده بین این دو نفر بگذارند تا یک دنیا حرفهایی که حسنی دارند جواب تمام دغدغه اصحاب رسانه و یاران همسوی دکتر روحانی عزیز داده شود
ahmad 4 آبان 1392
آقای فلاح استاندار محترم عمل ملاک است نه حرف!!!تمام انتخاب های جنا ب عالی از جریان چپ و اصلاح طلبند !!!!؟؟؟چرا تاکنون از اصولگرا ها را انتخاب نمی کنید؟؟!!چرا با آنها جلسه نمیگذارید؟؟!!بابا جان همه حالیشونه که داری چه کار میکنید!!!دارید از نجابت اصولگراهائی که با آقای روحانی در استان بودند استفاده ابزاری و ظلم و جور می کنید!!!این است شعار اعتدال شما!!!انصاف و وجدان یگانه محکمه ای است که به قاضی نیازی ندارد!!!!!!!!!!
عباس 4 آبان 1392
سلام جلسات خیلی خوبه لطفا آدرس ستاد اصلاح طلبان در استان کجا
نا شناس 4 آبان 1392
اصلاح طلبان اصلی شهید بی عدالتی شدند
در انتخابات در مازندران ما اصلاح طلبان امثال آقایان حسین زادگان،اسدی، و دوستان دیگر در دوران دولت نهم و دهم از کار برکنار شدند و آقایان از راه رسیده که در تهران با حقوق میلیونی پست معاون استانداری را دریافت کرده اند و 15 سال از مازندران دور بودند چه زحمتی را برای استان کشیده اند عزیزانی که مستحق پست ستادی بودند باید مرخصی بودن حقوق بگیرند .... از خواب غفلت بیدار شوید
مرتضي.م 4 آبان 1392
كار شايسته اي بود كه اصلاح طلبان انجام دادند. بعضي ها توهم دارند كه اينا سهم مي خواهند در حالي كه وجدان چيز خوبيه. من بودم و اين بزرگواران چنان با متانت و ادب جلسه را اداره كردند كه باعث تحسين آقاي استاندار و معاونين ايشان شده بود. مگر اصولگراها هشت تا كانديدا نداشتند؟ حالا چند نفري اومدند اين طرف ولي نبايد سهم خواهي كنند چون اساسا با برنامه هاي دكتر روحاني همراه و معتقد نيستند.
حمید 4 آبان 1392
دوست عزیز این داستان مگر برای دوستان اصولگرا نبود ؟مگر آنها دنبال پست نبودند ؟تا همین اواخر دولت قبلی آقایان هر جا می رفتند خودشان را از اعضای ستاد انتخابات آقای احمدی نژاد معرفی می کردند آنهاییکه پست گرفتند راضی و آنهاییکه پست نگرفتند منتقد شدند.
ghasemi 4 آبان 1392
درودبراستانداروهمه اصلاح طلبان مازندران،علی الخصوص برادربزرگوارشیخ صمدزراعتی همسنگرشجاع ودلاوربنده
عادل 4 آبان 1392
مثلا روحي اصلاح طلب است؟ اون كانديداى استاندار ى هم بود؟ چرا صحبت نكرد؟
محمد 5 آبان 1392
آقاي استاندار لطف كنيد ترجمه اعتدال را در فرهنگ لغت به اصلاح طلب تغيير دهيد راستي مرديم از اينهمه اعتدال !!!!!!!!!!!!!!
نا شناس 6 آبان 1392
بسيار خوب بود ؛ انشالله مداوم باشيد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.